piątek, 26 grudnia 2014

Alex Kava - "Mroczny trop"

Alex Kava jest autorką bestsellerów, thrillerów psychologicznych. Na ile się zorientowałam i przeczytałam pisze się o niej albo jako o wielkiej pisarce albo jako wielkiej pomyłce. Ja miałam okazję przeczytać jej drugą książkę, oczywiście nie w tej kolejności co trzeba i dwie krótkie historie napisane wraz z paniami Eriką Spindler oraz J.T. Ellison. Jak ja oceniam jej książki?

Ryder Creed to treser psów. Często współpracuje z różnego rodzaju służbami. Aktualnie pracuje głównie w sprawach z narkotykami gdzie pomaga mu Grace - suczka rasy Jack Russel Terrier. Przemilczmy kto z nich jest sławniejszy ;) W każdym razie kłopoty Rydera zaczynają się w momencie odnalezienia przemycanych na statku dzieci oraz gdy bierze pod opiekę nastolatkę - Amandę. Kim ona jest i jakie problemy ściągnie na Creeda, jego czworonożnych przyjaciół oraz współpracowników?
Maggie O'Deal to agentka FBI. Właśnie pracuje nad sprawą wyłowionych z rzeki zwłok mężczyzny, który przed śmiercią był torturowany. Liczne, bardzo liczne ugryzienia mrówek? Czy ofiara będzie jedna czy może więcej? 
Co połączy drogi O'Deal i Creeda? Jak sobie poradzą?

Większość z Was to fani Kavy, wielu dopiero się z nią zapoznaje, część dopiero na nią trafi... To czy włożycie ją do kieszonki "DNO" czy "REWELACJA" zależy od Was... Ja chociaż książka była za lekka, za szybka w czytaniu i zbyt przewidywalna włożę ją do drugiej przegródki. I zachęcę do zapoznania się z całą twórczością Alex. Ja chcę przeczytać wszystkie, ale teraz zrobię to po kolei. 

<Ocena: 7/10>

Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję wydawnictwu Harlequin Mira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz