wtorek, 28 kwietnia 2015

Praca zbiorowa - "500 cudów świata"

Albumy to gatunek książek bez których nie wyobrażam sobie życia. Mam ich w domu tyle, że regał ma problemy z udźwignięciem - wiadomo jak wygląda piękny, wydany album i ile potrafi ważyć. Dla mnie nie ma znaczenia czy jest on o zwierzętach, roślinach, miastach, zabytkach itp. One po prostu same w sobie są wyjątkowe.

I tak też jest z tym. Zdjęcia - co jedno to piękniejsze. Opisy, które uczą, uświadamiają, informują. Fascynujące ciekawostki - niektóre znane inne nie. I tylko jeden żal w sercu, że większość jeśli nie wszystkie te cuda osobiście mogę obejrzeć tylko na zdjęciu, w albumie, na kartce...

Ciężko o czymś tak wspaniałym pisać recenzję, ale to co mogę powiedzieć to to, że jest to pozycja, którą warto mieć, warto ją poznać i warto zobaczyć!

<Ocena:10/10>

Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję wydawnictwu Publicat

1 komentarz:

  1. O ja też mam tą książkę ale pożyczyłam komuś w rodzinie. Zgadzam się że warto ją mieć i czytać. Jest naprawdę pięknie wydany. Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń