niedziela, 21 lutego 2016

Meriam Rhaiem - "Wyrwana z syryjskiego piekła"

Tytuł: Wyrwana z syryjskiego piekła
Seria: Moja historia
Autor: Meriam Rhaiem
Stron: 176
Gatunek: Dokument, dramat, literatura faktu, literatura współczesna
Wydawnictwo: Amber
ISBN: 978-83-2415-720-4


Seria Moje historia z wydawnictwa Amber to mój świat. Choć często opisuje ona tragiczne, dramatyczne i wstrząsające opowieści to właśnie z tego powodu je cenię. Przyzwyczaiłam się już do opisywanych tu losów, które nierzadko wywołują łzy, rozpacz i bezradność. Po raz pierwszy po przeczytaniu jednak czułam rozczarowanie i niedosyt...

"Wyrwana z syryjskiego piekła" to historia o ogromnej miłości matki do dziecka. Pokazuje nam do czego kobieta jest zdolna by uratować własną córkę. Jakich poświęceń i czynów jest w stanie dokonać by uratować swoje dziecko. Historia choć w pewien sposób dramatyczna to jednak nie wywołuje większych uczuć i mam wrażenie, że bardzo szybko o niej zapomnę. Nie znajdzie ona miejsca ani w moim sercu ani w mojej głowie. Jest zbyt płaska i chyba zbyt krótka. Faktem jest, że przywykłam do grubszych historii, ale ta mimo, że ma zaledwie 176 stron to jeszcze duża część do posłowie i informacje owszem tłumaczące niektóre aspekty, ale jednak nie tego się spodziewałam.

Dla miłośników serii "Moja historia" to na pewno. Jest na tyle cienka, ze nie potrzeba poświęcać wiele czasu, ale właśnie z tego powodu można czuć niedosyt. Jeśli masz mało czasu na czytanie to zdecydowanie sięgnij po coś innego. Jeśli zaś czytasz, bo lubisz i robisz to szybko to myślę, że warto jednak zapoznać się z tą heroiczną choć niestety kiepsko opisaną walką matki o córkę!

<Ocena: 6/10>

Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję wydawnictwu Amber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz