niedziela, 3 kwietnia 2016

Rebecca Yarros -"Wszystkimi zmysłami"

Tytuł: Wszystkimi zmysłami
Autor: Rebecca Yarros
Seria: Odważmy się kochać
Stron: 320
Gatunek: New Adult, romans, obyczaj, dramat, erotyka
Wydawnictwo: Amber
ISBN: 978-83-241-5739-6

Ostatnio bardzo często jestem świadkiem tego, że literatura młodzieżowa wywołuje u mnie większą burzę emocjonalną niż książki po których bym się tego spodziewała. Ma to ogromne plusy, bo nie zamierzam rezygnować z tego gatunku tak jak planowałam. Czytając książkę rzadko się śmieję, naprawdę sporadycznie płaczę, w zasadzie nigdy nie odczuwam strachu... Czytając "Wszystkimi zmysłami" szlochałam, a raczej płakałam jeśli mam być szczera. Nie umiałam zatrzymać toczących się po policzkach łez. I chyba tego było mi trzeba...

December to dziewczyna jak każda. Ma kochającą rodzinę - mamę, tatę, brata i siostrę. Wydawało by się, że cudowne życie. Ale tak nie jest. Howrad jej ojciec jest ratownikiem medycznym w Afganistanie i tam aktualnie pracuje. A jednak nadchodzi dzień kiedy trzy puknięcia w drzwi zmieniają całe ich życie.

"Wojna to taka złośliwa suka. Zabrała wszystko, co kochaliśmy, i w zamian za to oddała złożoną flagę, mówiąc nam, że honor poświęcenia był sprawiedliwą i równoprawną zapłatą. Ale nie był."*

Ember,  jej rodzeństwo i mama przeżywają tragedię, ale najbardziej wszystko odbija się właśnie na dwudziestolatce. Cała odpowiedzialność spada na jej barki, a chłopak okazuje się draniem. Traci też bezpowrotnie swoją najlepszą przyjaciółkę. Zrozpaczona, załamana i zmęczona odnajduje pocieszenie w ramionach ostatniej osoby o jakiej by pomyślała. To Joshua - facet, który był jej dawną miłością, który jest hokejową gwiazdą i szkolnym playboy'em. Mężczyzna, który chce jej pomóc i jako jedyny wyciąga do niej rękę i oferuje wsparcie. Niestety ma też tajemnicę, która spowoduje, że świat, który December zaczynała w jego towarzystwie odbudowywać znów legnie w gruzach.

Jeśli chcesz poznać ich losy, tajemnice oraz radości i smutki to koniecznie sięgnij właśnie po tą książkę. Niejednokrotnie wytrzesz z policzka łzę, być może uśmiechniesz się pod nosem lub poczujesz w brzuchu motyle jak ja. Długo nie zapomnisz historii i towarzystwa Ember i Josha. Huśtawka emocjonalna - właśnie to zaoferuje nam ta pozycja!

* - Cytat z "Wszystkimi zmysłami" Rebecca Yarros - str. 36

<Ocena: 10/10>

Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję wydawnictwu Amber

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz