sobota, 1 września 2018

Laurelin Paige - "Playboy"

Tytuł: Playboy
Cykl: Hollywood Heat (tom 1)
Stron: 320
Gatunek: romans, obyczaj, literatura kobieca, literatura współczesna, erotyk, romans współczesny
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
ISBN: 978-83-660-7431-6

Z Laurelin Paige miałam okazję spotkać się za sprawą innej jej pozycji pt. "Pierwszy dotyk". Choć czytałam ją już spory kawałek temu, to dość dobrze ją pamiętam, a to oznacza, że autorka przypadła mi do gustu. Czyli ogromny plus dla niej. Po "Playboya" sięgnęłam trochę z ciekawości, a trochę z zachęty koleżanki. Nie wnikam, co przeważyło ważne, że cieszę się, iż przeczytałam. Laurelin dołączy do autorek kobiecych książek, które będę poczytywać w wolnej chwili. 

Maddie oraz Micah spotykają się na imprezie, gdzie spędzają kilka dość upojnych oraz intymnych chwil. Prosi ją o numer telefonu pewny, że chce się z nią spotkać i to nie jeden raz. Nie dzwoni, a dziewczyna jest bardzo rozczarowana.

Ich drogi krzyżują się ponownie siedem lat później na planie filmu Micah. Preston jest jednym z najsławniejszych aktorów, Bauer zaś zaledwie asystentką kamerzysty po tym, jak została zdeptana jej kariera. Początki ich ponownego spotkania są niezwykle trudne i raczej niechętne. Dość szybko okazuje się jednak, że kto się czubi, ten się lubi. A między tą dwójką jest niezwykle mocne przyciąganie. Tyle że ona chce czegoś więcej, a on pewny jest, że w Hollywood nie ma miejsca na poważne i długotrwałe związki. Po prostu w nie nie wierzy. Potwierdzeniem tej teorii są jego właśni rodzice. To ich stawia sobie jako przykład nieudanego związku w świecie reflektorów i sławy. 
W powietrzu iskrzy, atmosfera gęstnieje, a napięcie między Micah  i Maddie będzie musiało jakoś znaleźć ujście. 

Czy pozwolą sobie na romans? Czy Preston przemyśli swoją teorię na temat nieudanych związków w Hollywood? A może to Bauer odpuści i spróbuje zabawy w krótki związek? Kto komu da szansę? Czy ktoś odpuści? Czy Maddie da szansę hollywoodzkiemu playboyowi na podryw? Czy Micah otworzy się na związek, czy wybierze krótkie związki nie wymagające poświęceń?

Pozycja całkiem inna niż "Pierwszy dotyk". Nie ma tu mroku, ciemności i sekretów. Są obawy przed przyszłością i kompromisami. Jest strach przed skrzywdzeniem. Co ciekawe erotyka i sceny łóżkowe są tu raczej tłem niż kanwą powieści. Dla jednych będzie to ogromny plus, dla innych dość duży minus. Ja nie miałam problemu z odnalezieniem się w tej książce. Czasami wręcz zapominałam, że to erotyk. Lekko napisana, czasami zabawna to jednak daje do myślenia. Ma ukrytą głębię. Autorka daje do zrozumienia, że szczęście i miłość potrzebują kompromisów i ugody. Żeby się udało muszą chcieć obie strony, bo jedna nic nie zdziała. Książka idealna do relaksu, ale pozostawiająca nam w głowie kilka pytań. Dla mnie zdecydowanie do polecenia.

<Ocena: 8/10>

Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję księgarni  Tania Książka

3 komentarze: