wtorek, 18 września 2018

Torebka - czyli wypad z książką za miasto!

Kochani dziś troszkę inaczej niż na co dzień. Tym razem mamy nie książki tylko torebkę do ich transportu. Za kilka dni mijają 2 miesiące jak miałam urodziny. Przemilczę które, bo wstyd. 



Magolove-art

Magolove-art

















Za to nie jest mi wstyd pokazać co dostałam! Moja kochana przyjaciółka pokochała szydełko oraz czarowanie nim. Dla mnie wyczarowała tę oto przepiękną torebkę.


Torebka była ze mną w Krakowie, Częstochowie i Katowicach. Jest mega pojemna choć na taką nie wygląda. No i ma cudownie turkusowy kolorek. Jeśli szukacie czegoś ślicznego, wygodnego i przy tym ręcznie robionego to zapraszam Was do niej na stronę 
www.magolove-art.blogspot.com


Ja polecam jej wyroby jak żadne inne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz