środa, 12 sierpnia 2015

Sidney Sheldon - "Gniew aniołów"

Tytuł: Gniew aniołów
Autor: Sidney Sheldon
Stron: 592
Gatunek: thriller, kryminał, sensacja, 
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
ISBN 978-83-276-1396-7


Uwielbiam czytać thrillery i to wie chyba każdy kto zaglądał na mój blog. Jednak zamiłowanie nie jest jednoznaczne z tym iż cenię wszystkie. Na szczęście znów trafił w moje ręce taki, który spełnił moje oczekiwania...

Jennifer Parker to młoda prawniczka, która marzy o wielkiej karierze. Dobrze jednak wiemy, że nie wiele trzeba by plany legły w gruzach i tak stało się w jej przypadku. Jeden błąd, jedna pomyłka, jedna nieodpowiedzialna decyzja i Jen nieomal przepłaca to wykluczeniem z zawodu. Jednak przez to, że od początku jej życie nie było łatwe jest twardą i ambitną zawodniczką. Nie daje się złamać i krok po kroku odbudowuje swoje dobre imię. Zaczyna być ulubienicą mediów, a osoby, które uważały ją w najgorszym okresie życia za zero szukają z nią kontaktu. Niestety Jennifer coraz częściej chcąc coś znaczyć podejmuje decyzje, które są nie tylko niewłaściwe, ale też niebezpieczne dla niej samej i jak się okazuje nie tylko...

"Gniew aniołów" to znakomita pozycja nie tylko ze względu na akcję, która jest dynamiczna przez cały czas. Ale tez dlatego, że ukazuje nam takie uczucia jak miłość i nienawiść czy smutek i radość. To też obraz skutków podejmowania dobrych i złych decyzji. To możliwość ujrzenia na własne oczy, że walka o wybicie się mimo bycia na dnie może okazać się gorsza, bardziej samotna i tragiczna w skutkach. To możliwość poznania czy na świecie jest sprawiedliwość czy wręcz przeciwnie. Wraz z bohaterami zostajemy wplątani w intrygi, przeżywamy i czujemy choć nie zawsze tak jak oni. 

Sidney'a Sheldona poznałam czytając pozycję "Czy boisz się ciemności?". Już w tedy byłam w szoku, że nie znałam go wcześniej i żałowałam, że mam za sobą tylko jedną pozycję. Jestem jednak w trakcie nadrabiania i jednego jestem pewna: Nie spocznę dopóki nie nadrobię tego w 100%. Klimaty i styl jakie posiada ten pisarz to mój świat. Polecam zrobić to co ja i szukać jego pozycji!



<Ocena: 10/10>


Za udostępnienie egzemplarza do przeczytania i zrecenzowania serdecznie dziękuję wydawnictwu HarperCollins Polska

1 komentarz:

  1. Widać w Tobie pasję do tego gatunku i potrafisz zachęcić nawet nie przekonanych!

    OdpowiedzUsuń