sobota, 3 lutego 2018

Orna Donath - "Żałując macierzyństwa"

Tytuł: Żałując macierzyństwa
Autor: Orna Donath
Stron: 312
Gatunek: reportaż, literatura współczesna, literatura faktu, 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
ISBN: 978-83-655-0682-5

"Żałując macierzyństwa" to jedna z tych książek gdzie z jednej strony nie wiedziałam czego się spodziewać, a z drugiej nie wiem jakie, ale jednak miałam pewne oczekiwania. Najgorsze, że nie umiem ubrać w słowa tego co miałam nadzieję odkryć w tej pozycji. Jako, że totalnie się w niej nie odnalazłam to zamilknę na jej temat.

2 komentarze:

  1. Mnie tytuł bardzo intryguje. Jestem ciekawa książki mimo, że Tobie nie przypadła do gustu. Może akurat dla mnie będzie odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrozumie to ta która żałuje lub nie kocha swoich dzieci i nie wie co z tym począć. Jak się okazuje jest nas całkiem sporo. To co jest ukazane w książce, i do czego zachęcam - to otwarcie się na taką sferę życia kobiety. Mamy wtłaczane do głowy że macierzyństwo to coś pięknego, i każda która czuje się inaczej to jest "zła matka". Polecam wszystkim choćby po to, aby nie ulegać stereotypom.

    OdpowiedzUsuń