wtorek, 4 listopada 2014

Krzysztof Kotowski – „Serwal”

Jak sięgnęłam po tę książkę? Otóż dorwałam ją na wyprzedażach zaintrygowana opisem z tyłu. Po powrocie do domu byłam na siebie zła – przecież ja nie czytam książek z polityką w tle! No, ale kupiłam to zmęczę… A tu niespodzianka, bo książka okazała się być na prawdę świetnie napisana.  Tajemnicza i konkretna. Główną bohaterką powieści jest Ultra agentka służb specjalnych. Właśnie dostała pierwsze zlecenie. Jak ono wygląda? Jak się potoczy? Czy aby na pewno znamy tych, których uważamy za bliskich znajomych?
Nie lubię i nie toleruję polityki w książkach, a tu mi ona zupełnie nie przeszkadzała w czytaniu, a nawet przypadła do gustu. Ciężkawy momentami styl jak i język nadaje książce charakteru. Sięgnę po jeszcze niejedną książkę tego autora. 
<Ocena: 7/10>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz