wtorek, 4 listopada 2014

Zbiór – „31.10 Wioska przeklętych, Halloween po polsku II”

Ebooka dorwałam przypadkiem, gdy szukałam ogólnie jakiegoś horroru do poczytania.
Książka nie zrobiła na mnie prawie żadnego wrażenia. Kiedy sięgam po horror to robię to z konkretnego powodu – chcę się bać, czuć gęsią skórkę albo czyjś oddech na karku. Nic z tych rzeczy mnie nie dopadło – no może przy wybiórczych opowiadaniach. Nie mam zamiaru konkretnie oceniać książki  gdyż uważam, że zbiór kilkunastu/kilkudziesięciu opowiadań ciężko ocenić jako całość skoro są tu tak różne style i autorzy potrafią wywołać uczucia od ekscytacji i dreszczy po irytację.
Mimo to przeczytałam tę i pierwszą część, a trzecią mam schowaną na najbliższy czas. W końcu zbiór ma ten plus, że nikt nie karze czytać wszystkich historii na raz, a mimo że osobiście horroru widzę tu mało to sama książka zawierała dużą ilość ciekawostek – ale wolę nie wnikać czy prawdziwych ;)
<Ocena: 5/10>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz