wtorek, 4 listopada 2014

Sandra Brown – „Zwyciężyć mimo wszystko”

Przygodę z panią Brown zaczęłam od thrillerów i tak mi się spodobały, że postanowiłam poczytać wszystkie jej książki jakie uda mi się dostać w bibliotece. I tak sięgnęłam właśnie po tą pozycję.
„Zwyciężyć..” to krótka historia Stevie, która od lat trenuje grę w tenisa. Sukcesy jednak zaczęła odnosić niedawno- nie przeszkadza jej to jednak w marzeniach by wygrać z Wimbledonie. Wszystko do czasu, gdy feralnego dnia pada na korcie zwijając się z bólu. W tedy jej kariera staje pod znakiem zapytania, a ją nękają poważne problemy zdrowotne – jakie dowiesz się z książki. Jak potoczą się jej losy? Czyto możliwe, by jej wróg numer jeden – reporter Judd – stał się kochankiem? Czy będą razem czy może jednak ich spotkanie to krótkotrwały i przelotny romans? No i co ze zdrowiem Stevie?
Książka jest niesamowicie lekkim i naprawdę sympatycznym romansem. Zdecydowanie na jeden wieczór. Polecam miłośnikom gatunku oraz osobom chcącym oderwać się od codzienności.
<Ocena: 8/10>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz